BE BelgiŽ

ACCOUNT MANAGER Professionele Schoonmaakmachines Regio Antwerpen-Limburg

diverse.jpg

Al  meer dan 40 jaar ontwikkelt en verdeelt BOMA professionele schoonmaakmaterialen, -producten  en -machines met veel toegevoegde waarde. Onze ondernemende en innoverende aanpak levert duurzame schoonmaakoplossingen op bij o.a. schoonmaakbedrijven, zorginstellingen, openbare gebouwen en onderwijsinstellingen. Elf vestigingen in de Benelux en Frankrijk, een fijnmazig distributiesysteem, een enorme voorraad (13.000 m2) van 4500 artikelen, functionele e-tools, een nauw partnerschap met o.a. Nilfisk, Comac, en Greenspeed/Ecover, aangevuld met een vakkundige ondersteuning door het sales-team staan garant voor een optimale service.
Schoonmaak is tastbaar, draagt bij aan het welzijn van mensen, is herkenbaar, en een essentieel onderdeel in ieder bedrijf.

BOMA is een dynamisch groeibedrijf dat 200 mensen tewerkstelt en een omzet realiseerde van EUR 60 miljoen in 2017.

Omschrijving:

BOMAC, de machine afdeling van de BOMA-groep, presenteert diverse topmerken (Nilfisk, Comac, I-Mop, BOMA, ….) van professionele schoonmaakmachines gekoppeld aan een performante dienst na verkoop en kende de afgelopen jaren een continue groei.
Voor de verdere uitbreiding van deze divisie, zoeken wij een 'Account Manager' (m/v). In deze functie word je verantwoordelijk voor uitbouwen van een B2B klantenportfeuille. Je focus ligt daarbij op de verkoop en leasing van schoonmaakmachines in verschillende formaten, je presenteert de juiste onderhoudscontracten, en je vergeet natuurlijk niet de cross-selling van gerelateerde producten.
In samenwerking met een gespecialiseerde binnendienst bezoek je prospecten, verzorg je demo's met schoonmaakmachines voor beslissingnemers, sluit je leasing- en onderhoudscontracten, en bouw je een vertrouwensrelatie op met je klanten.
Je werkt nauw samen met de Sales & Marketing manager van de afdeling machines, alsook met je collega's van de technische dienst.

Uw profiel:

De ideale kandidaat:
•    Je bent ondernemend en commercieel ingesteld, je kan terugblikken op enige commerciële ervaring bij voorkeur in het aanbieden van investerings- of technische producten in een B2B omgeving.
•    Je hebt een representatief voorkomen en bent in staat om op verschillende niveaus met klanten om te gaan.
•    Je bent hands-on en hebt enige affiniteit met techniek.
•    Je kunt zelfstandig werken, maar begrijpt ook de impact van je daden en beloften op je collega's van de binnen- en technische dienst.
•    Je beheerst de Nederlandse taal en je hebt een bruikbare kennis van het Frans.
•    Je bent vertrouwd met de gangbare Microsoft Office toepassingen.

Onze voorwaarden:

•    Je komt terecht in een dynamisch bedrijf met een hechte teamgeest dat staat voor innoverend ondernemerschap en met een uitgesproken lange termijnvisie.
•    Ook na een grondige en diepgaande opleiding kan je steeds beroep blijven doen op de expertise van je ervaren collega's.
•    Je ontvangt een competitief salaris met diverse extra legale voordelen waaronder een jobgeschikte bedrijfswagen met tankkaart.

Hoe kan je solliciteren?

Boma Antwerpen
T.a.v. Philippe Scraeyen (MONITOR)
Tel: 03/475.12.51
E-mail: philippe@monitor.be


Noorderlaan 131
B - 2030 Antwerpen

ACCOUNT MANAGER Professionele schoonmaakoplossingen regio Antwerpen-Zuid

diverse.jpg

BOMA is reeds meer dan 40 jaar de pionier in de ontwikkeling en verdeling van professionele schoonmaakmaterialen, -producten en –machines. Naast een kwalitatief product en topservice, dragen wij als marktleider maatschappelijk verantwoord én innoverend ondernemen hoog in het vaandel. Met deze ondernemende en innoverende aanpak leveren we duurzame schoonmaakoplossingen op bij o.a. schoonmaakbedrijven, zorginstellingen, openbare gebouwen en onderwijsinstellingen. Deze familiale omgeving is een dynamisch groeibedrijf dat 200 mensen tewerkstelt en vorig jaar werd genomineerd als één van de vier finalisten voor de titel ONDERNEMING VAN HET JAAR.


Omschrijving:

Een hele uitdaging:
In deze functie word je verantwoordelijk voor het behartigen van jouw regio (Antwerpen-Zuid) op elk vlak. Je gaat op een pragmatische wijze op zoek naar oplossingen voor en met bestaande uit te werken klanten (openbare besturen, instellingen, hotels, restaurants, de zorgsector en grote zowel als kleine ondernemingen) en laat nieuwe klanten niet links liggen. Op een erg zelfstandige wijze bouw je aan een vertrouwensrelatie en ben je voortdurend aanwezig in jouw regio én bij jouw klanten om hen op elk vlak te ontzorgen. In samenspraak met jouw collega's op de binnendienst beheer je nauwgezet je dossiers en kan je steeds inspelen op verwachtingen van jouw klanten door hen een klantspecifieke en duurzame oplossing aan te reiken. Je rapporteert hiervoor rechtstreeks aan de Sales Manager.

Uw profiel:

De ideale kandidaat:
•    Beschikt over een hoger werk- en denkniveau, verworven door studies of ervaring;
•    Kan terugblikken op een eerste commerciële ervaring, bij voorkeur in een gelijkaardige klantenkring, maar in ieder geval in een B2B context;
•    Kent de regio als zijn binnenzak;
•    Heeft een representatief voorkomen, een hoge gunfactor en is in staat om op diverse niveaus met klanten om te gaan;
•    Gaat vlot zelfstandig te werk, verfoeit dure woorden en loze beloften, maar blinkt uit in daadkracht en gedrevenheid. 

Onze voorwaarden:

•    Je komt terecht in een dynamisch bedrijf met een hechte teamgeest dat staat voor innoverend ondernemerschap met een uitgesproken langetermijnvisie;
•    Na een doorgedreven opleiding, kan je steeds beroep doen op heel wat expertise, aangevuld met de modernste tools;
•    Je kan een érg competitief salaris opbouwen, aangevuld met diverse extralegale voordelen en bedrijfswagen met tankkaart.

 

Hoe kan je solliciteren?

Boma Antwerpen
T.a.v. Monitor : Jolien Gorissen
Tel: 03 475 12 51
E-mail: jolieng@monitor.be


Noorderlaan 131
B - 2030 Antwerpen

CREDIT CONTROLLER

diverse.jpg

Al  44 jaar ontwikkelt en verdeelt BOMA professionele schoonmaakmaterialen,
-producten  en -machines met veel toegevoegde waarde. Onze ondernemende en innoverende aanpak levert duurzame schoonmaakoplossingen op bij o.a. schoonmaakbedrijven, zorginstellingen, openbare gebouwen en onderwijsinstellingen. Elf vestigingen in de Benelux en Frankrijk, een fijnmazig distributiesysteem, een enorme voorraad (12 000 m2) van 4500 artikelen, functionele e-tools, en een vakkundige ondersteuning door het sales-team staan garant voor een optimale service.

De Boma Group is een dynamisch groeibedrijf dat meer dan 200 mensen tewerkstelt. In 2016 was het bedrijf één van de vier finalisten bij 'Onderneming van het Jaar'.

Omschrijving:

Wat verstaan wij onder een 'Credit Controller' ?

•    Je bent verantwoordelijke debiteurenadministratie (credit control) voor alle vestigingen in Belgie, Luxembourg, Frankrijk en Nederland.
•    Je analyseert en beoordeelt de kredietwaardigheid van onze klanten via Graydon en Creditsafe.
•    Je toetst de nieuwe bestellingen af aan de beschikbare kredietlimieten.
•    Je zoekt naar oplossingen voor klanten waar de "kredietlimiet" is overschreden.
•    Je hebt nauw contact met onze afdelingen 'technische dienst' en 'verkoop' inzake het zoeken naar oplossingen voor betwiste facturen.
•    Je coördineert en volgt op een transparante manier de door de klanten betwiste facturen op.
•    Je contacteert onze klanten telefonisch en start de rappelprocedure op.
•     Je volgt nauwgezet de klantenrekeningen op en waakt constant over de vervallen onbetaalde facturen.
•    Je staat in voor het versturen en opvolgen van de herinneringsbrieven voor de vervallen vorderingen volgens een strikt schema.
•    Je beheert de collectie van de openstaande klantenvorderingen.
•    Voor de dossiers die via de deurwaarder/advocaat verlopen zorg jij voor alle communicatie, opvolging van de betalingen, behandel je de berichten op lopende dossiers.
•    Je neemt initiatief inzake verdere optimalisatie van het 'credit proces' binnen de onderneming.
•    Je zorgt voor het versturen van bestanden met automatische incasso's via Isabel.

Uw profiel:

- Je hebt ideaal een opleiding gevolgd van het niveau Bachelor in een financiële richting of gelijkwaardig door ervaring.
- Je bent administratief en punctueel aangelegd.
- Je bent vertrouwd met de gangbare Microsoft Office-toepassingen.
- Je beheerst de Nederlandse taal en je hebt een goede kennis van het Frans, zowel schriftelijk als mondeling.
- Je werkt op een gestructureerde manier.
- Je beschikt over een 'hands on' mentaliteit. 
- Je denkt klant- en kwaliteitsgericht.
- Je hebt een dynamische persoonlijkheid en denkt oplossingsgericht.

Onze voorwaarden:

Plaats van tewerkstelling : Noorderlaan 131 - 2030 Antwerpen

Wij voorzien een professionele opleiding van ons eigen software-pakket.

- contract van onbepaald duur
- Competitief vast bruto maandsalaris
- Ecocheques
- Groepsverzekering
- Bonusplan

 

Hoe kan je solliciteren?

Boma Antwerpen
T.a.v. Dirk Robbrecht, financieel directeur
Tel:
E-mail: dirk.robbrecht@boma.be


Noorderlaan 131
B - 2030 Antwerpen

Internal Sales & Sales Support - filiaal Antwerpen

sales.jpg

Al meer dan 40 jaar ontwikkelt en verdeelt BOMA professionele schoonmaakmaterialen,
-producten  en -machines met veel toegevoegde waarde. Onze ondernemende en innoverende aanpak levert duurzame schoonmaakoplossingen op bij o.a. schoonmaakbedrijven, zorginstellingen, openbare besturen en onderwijsinstellingen. Acht vestigingen in de Benelux en Frankrijk, een fijnmazig distributiesysteem, een enorme voorraad (10.000 m2) van 3500 artikelen, functionele e-tools, een nauw partnership met Ecover en Nilfisk en een vakkundige ondersteuning door het sales-team staan garant voor een optimale service.

De commerciële binnendienst of Sales Support-afdeling is een onmisbare schakel in de BOMA-structuur. De 'Sales Support Officer' is commercieel ingesteld en staat in voor het aansturen van de vertegenwoordigers richting focusklanten (schoonmaakbedrijven, overheids- en zorginstellingen, scholen, ...). Hij of zij beschikt over de nodige commerciële en analytische vaardigheden om het omzetcijfer van bestaande klanten positief te beïnvloeden en is administratief onderlegd om de taken die bij de functie van  'Sales Support Officer' behoren, op een efficiënte manier uit te voeren.
Als centraal aanspreekpunt voor zowel klanten als de verschillende interne afdelingen van Boma, zorgt hij of zij mee voor een grote klantentevredenheid en omzetgroei.


Omschrijving:

De 'Sales Support Officer' werkt onder leiding van de Sales Support Manager.

•    Eerste aanspreekpunt (via telefoon, mail, fax) voor (potentiële) klanten
•    Commercieel en administratief ondersteunen van sales
•    Analyse van klantenportefeuilles
•    Opmaken en opvolgen van offertes
•    Orderverwerking (via fax, post, mail, website en telefoon)
•    Agendabeheer
•    Schoonmaakadvies geven
•    Klachtenbehandeling
•    ...

Uw profiel:

•    Perfect tweetalig, zowel schriftelijk als mondeling
•    Prof. Bachelor
•    Ervaring in een commerciële (binnendienst) functie is een groot pluspunt
•    Commercieel ingesteld
•    Administratief onderlegd
•    Beschikt over een probleemoplossend vermogen
•    Stressbestendig
•    Leergierig
•    Goede kennis van MS office
•    Affiniteit met schoonmaak

Onze voorwaarden:

ONZE VOORWAARDEN

Wij bieden een voltijdse vaste betrekking vanuit ons filiaal te Antwerpen met een correcte bezoldiging.
Wij voorzien een behoorlijke theoretische en praktische opleiding
Vergoeding: Maandloon
Doorgroeimogelijkheden binnen Boma

Hoe kan je solliciteren?

Boma Antwerpen
T.a.v. Bert Osselaer
Tel:
E-mail: bert.osselaer@boma.be


Noorderlaan 131
B - 2030 Antwerpen

TECHNICUS ELECTRO-MECHANICA regio West Vlaanderen

td.jpg


Al sinds 1974 ontwikkelt en verdeelt BOMA professionele schoonmaakmaterialen, -producten en -machines met veel toegevoegde waarde voor schoonmaakbedrijven, gemeentebesturen, scholen, zorginstellingen,...
Met 11 vestigingen in België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk is BOMA toonaangevend in deze sector.  BOMA Machinery is exclusief verdeler van de reinigingsmachines van NILFISK, COMAC en i-mop.

BOMA stelt 200 Bomito's te werk en realiseerde een omzet van EUR 58 miljoen in 2017. Een 20-tal techniekers staat in voor de dienst na verkoop in hun regio.

BOMA was in 2016 één van de vier genomineerde bedrijven bij ONDERNEMING VAN HET JAAR.

Omschrijving:

Als Technicus zal je taak bestaan uit :
Het onderhouden, herstellen en demonstreren bij de klant (met BOMA Servicecar) van : stofzuigers, waterzuigers, tapijtreinigingmachines, éénschijfsmachines, schrob-en zuigmachines, veegmachines,...
Het installeren, onderhouden en herstellen van : doseerapparatuur voor (semi-)industriële vaatwas- en wasmachines, schuim-doseerapparaten voor keukens en grootkeukens.

Uw profiel:

Je profiel :
-    Opleiding vierde graad beroepssecundair onderwijs electromechanica (A2) of gelijkwaardig, een goede kennis van electriciteit is een noodzaak.
-    Vertrouwd met PC-werk
-    Je drukt je goed uit in het Nederlands én je hebt noties van het Engels
-    Rijbewijs B
-    Je woont bij voorkeur in de regio  Westvlaanderen

Onze voorwaarden:

Wij bieden een vaste en full time job in een sterk team dat een familiaal karakter heeft en professioneel is ingesteld. We zijn een financieel gezonde onderneming die nog steeds sterk investeert in groei. De functie biedt werkzekerheid omwille van deze verdere groei. We bieden een aantrekkelijk salarispakket dat in verhouding is tot de verantwoordelijkheden die je opneemt en de kennis die je hebt plus een grondige opleiding.

Hoe kan je solliciteren?

Boma Antwerpen
T.a.v. Stef Van Laerhoven
Tel:
E-mail: stef.vanlaerhoven@boma.be


Noorderlaan 131
B - 2030 Antwerpen

NL Nederland

Sales Support met een frisse blik - regio Eindhoven

sales.jpg

Al meer dan 40 jaar ontwikkelt en verdeelt BOMA professionele schoonmaakmaterialen, -producten en –machines met veel toegevoegde waarde voor bedrijven en instellingen in de Benelux en in Frankrijk. BOMA staat voor; een breed assortiment (> 4500 artikelen), uniek logistiek concept, service met een strikje, eigen opleidingen, internationale organisatie (11 vestigingen), sterke groei ambitie, onafhankelijk, stabiel, innovatief, "work hard play hard" en no-nonsense. Het hoofdkantoor van BOMA bevindt zich in Antwerpen, in Nederland heeft BOMA 4 filialen. Het filiaal in Capelle aan de IJssel vormt het logistieke hart van BOMA Nederland. BOMA groeit jaar op jaar en daar zijn de 200 medewerkers maar wat trots op! De commerciële binnendienst bestaat uit een team van 9 professionele medewerkers met heel veel know how.

Actieve Sales professional
Als Sales Support medewerker werk je als een Accountmanager vanuit de binnendienst. De nadruk in deze functie ligt op de contacten met een groot aantal klanten van BOMA in de regio. Je ondersteunt 1 of 2 Accountmanagers met het maken van kwalitatief goede afspraken, je bent zelf verantwoordelijk voor het telefonisch adviseren van klanten en prospecten en je houdt de administratie op orde. Jij bent DE commerciële spil. Je weet waar de kansen liggen, staat klanten vriendelijk te woord en weet ze te overtuigen van de toegevoegde waarde van de producten en diensten van BOMA. Je verzorgt heel nauwkeurig, de administratie. Je draait je hand niet om voor het maken en opvolgen van offertes, het up to date houden van klantgegevens, het verwerken van bestellingen etc. Doordat je dit efficiënt weet te organiseren houdt je meer tijd over voor de klantcontacten. Dit is waar het voor jou om draait. Jouw klanten bevinden zich vooral binnen de schoonmaakbedrijven en eindgebruikers; de institutionele markt met de nadruk op onderwijs, zorg, hotellerie, restaurants & recreatie.


Kortom;
•    Een veelzijdige en cruciale rol in het commerciële team;
•    mooie balans tussen ondersteuning en zelfstandige trajecten;
•    er is ruimte voor een ondernemende geest met een sterk gevoel voor kwaliteit.

Schoonmaak is tastbaar, draagt bij aan welzijn van mensen, is herkenbaar en een essentieel onderdeel in ieder bedrijf. Hier weet jij iedere dag jouw (potentiele) klanten in te adviseren.


Omschrijving:

TAKENPAKKET

•    Eerste aanspreekpunt (via telefoon, mail, fax) voor (potentiële) klanten
•    Commercieel en administratief ondersteunen van sales
•    Analyse van klantenportefeuilles
•    Opmaken en opvolgen van offertes
•    Orderverwerking (via fax, post, mail, website en telefoon)
•    Agendabeheer
•    Schoonmaakadvies geven
•    Klachtenbehandeling
•    ...

Uw profiel:

Je bent iemand met voldoende commerciële ervaring en energie. Iemand die veel ballen hoog weet te houden, die opveert van hectiek en leeft voor sales. Het wordt jouw uitdaging om, samen met jouw collega's intern en in de buitendienst, nog meer klanten gelukkig te maken. 

Dit verwachten we minimaal:
•    Een aantoonbaar trackrecord (> 4jr.) in een commerciële B2B omgeving;
•    Resultaat gedreven mentaliteit;
•    Organisatorisch sterk;
•    Eenvoudig technisch inzicht;
•    Plezier in (telefonisch) klantcontact.
•    Commercieel ingesteld
•    Administratief onderlegd
•    Beschikt over een probleemoplossend vermogen
•    Stressbestendig
•    Leergierig
•    Goede kennis van MS office
•    Affiniteit met schoonmaak

Als je een hands-on instelling hebt, een enorme sales drive en een groot verantwoordelijkheidsgevoel dan ben je van harte welkom bij BOMA.

Onze voorwaarden:


Je werkt vanuit ons toekomstig nieuw kantoor (regio Eindhoven)

Verder kun je rekenen op:
•    Een goed vast bruto jaarsalaris;
•    een winstafhankelijke eindejaarsuitkering;
•    een pensioenregeling, onkostenvergoeding etc.

BOMA neemt jou graag mee in de groei van de organisatie en biedt je kansen. Eerst krijg je een grondig inwerktraject en daarna kun je rekenen op een goede begeleiding intern.
Het is hard werken maar bij BOMA is er ook regelmatig tijd voor ontspanning. Bij BOMA wordt er gekeken naar wat jou persoonlijk drijft en krijg je de kans om jezelf op jouw manier te ontwikkelen!

Hoe kan je solliciteren?

BOMA Nederland B.V.
T.a.v. Bert Osselaer
Tel: nvt
E-mail: bert.osselaer@boma.be


JF Kennedylaan 241
NL - 5981 WZ Panningen

Meer informatie:

nvt