Al meer dan 50 jaar ontwikkelt en verdeelt BOMA professionele schoonmaakmaterialen, -producten en – machines met veel toegevoegde waarde voor beheerders van overheidsinstellingen, openbare gebouwen, steden, gemeenten en OCMW's. BOMA is een onafhankelijk MVO-bedrijf dat focust op duurzaamheid, service en innovatie.

Hoe ontzorgen we jou?

  • "one-stop-shopping": Alles voor schoonmaak & hygiëne via één kanaal.
  • 12 vestigingen, gespreid over de Benelux en Frankrijk fungeren als lokaal contactpunt voor onze klanten.
  • Fijnmazig distributiesysteem ter aansturing van eigen voertuigen die dagelijks vertrekken uit een BOMA-vestiging en leveren wat, wanneer én waar je wil.
  • Permanent bijgeschoold team van meedenkende schoonmaakspecialisten dat technisch advies levert op uw werkvloer en samen met onze klanten performante schoonmaakconcepten ontwikkelt.
  • Officieel erkend opleidingscentrum krikt de kennis en de motivatie van uw mensen op.
  • Je kunt met de schoonmaakconcepten van Greenspeed vlot overschakelen op een circulaire en efficiënte schoonmaak. De productie van deze schoonmaakmiddelen gebeurt in een van de meest ecologische fabrieken van Europa in Boulogne-sur-Mer.
  • Wil je jouw schoonmaak mechaniseren om op die manier tijd te winnen? Met BOMA Machinery beschik jij over een gans team experts die jouw bijstaan met gekende machines van onder andere de i-range.
  • Dienst na verkoop bemand door 35+ gekwalificeerde technische medewerkers die instaan voor het onderhoud en de herstellingen van uw machinepark.
  • BOMA is trendsetter qua e-commerce. U kan documenten (zoals facturen, leveringsbonnen, contractgegevens) digitaal uitwisselen met ons via Open / Peppol. Zo was BOMA het eerste pilootproject dat via deze tool e-documenten uitwisselde met de Vlaamse Overheid: Arco.be

Al deze vormen van toegevoegde waarde "ontzorgen" uw instelling en laten u toe te focussen op uw kerntaak: schoonmaken.

webshop

Wat maakt BOMA's webshop uniek?

  • snel, eenvoudig en vooral gecontroleerd bestellen
  • up-to-date managementinformatie omtrent toewijzing van kosten, doorbelasting en budgetbeheer steeds ter beschikking
  • uniformisering van uw product- en materiaalgebruik
  • up-to-date veiligheidsinformatiebladen, infofiches en werkplannen steeds bij de hand
  • gigantische tijdsbesparing bij de administratie (boekhouding, doorfacturatie)
  • 15 à 30% kostenvermindering
  • koppeling mogelijk met eigen aankoopsysteem (PunchOut /OCI)